Tuesday, March 29, 2011

debat3!

,.haha..akhirnya!berjaya!
ternyata STARP masih boleh mengalahkan 14 buah sekolah di daerah kulai!
..huhu..kecuali satu sekolah yang memang layak untuk ke peringkat negeri!huh1
mak long dah tak sanggup memerah otak memikir bidasan!huh1macam2!
anyway!kenangan ni lhaa yang paling manis kot dalam hidup akuh!
selama aku begelar pelajar dari sekolah rendah sampai menengah!tak penah lagi akuh masok debat!
waaaa!walaupun aku tak dinobatkan sebagai pembahas terbaik!sekurang2nya aku amat gembira aku telah menjadi debater sekolah!waaaaa!kekwat lak!
huuhu,.urm. .pasal team debat aku pulak ea!hurm. .not so bad lhaa!biasa lhaa manusia kan!
hurm. .ibarat kte pepatah 'lembu seratus boleh dikandangkan,manusia seorang tidak dapat dimaklumi!waaa. .itu lah antara ayat2 yang penah terkeluar dari mulut aquh!sepanjang debat!lagi2 mse izin laluan!perh!tak dapat dibayangkan kecot perot seyh nak menghadapi IZIN LALUAN!nasib baiklah aku nie jenis yang suke bercakap!so. .aku hentam lhaa pe yang akuh suka!haa!cume ade izin laluan yang akuh tak bole jawab lhaa!mane tak nye!ade ke patot dia mintak aku bagi statistik@bukti!emediately!(ehh. .betol ke akuh eja ni???)haha. .perrhh!dia ingat aku ni internet cakap je terus keluar segala benda!
huhuh. .tapi itulah pengalaman yang paling berharga!masih byak yang aku nak tulis. .tapi. .nanti lhaa1haa..psal gambar nanti lhaa. .aku upload!mama comal nie ta bagi2 lagi!k lhaa smpai sini dlu!
haaa. .ucapan khas buat!
1-cikgu tanty
2-cikgu jannah aka mama comel
3-fara shamira
4-kaq zura
5-nabil
6-funna
7-niesa
8-fizah
9-dan kepada semua yang bagi sokongan pade aku secara langsung atau tidak langsung
opppps!tidak pernah dilupakan~hehehehehe. .PEMANGKIN INSPIRASIKU~!huhuhu. .thx sebab bagi shaya semangat untuk menghadapi dugaan!thx a lot!<3!

No comments:

Post a Comment