Monday, December 3, 2012

Amira Sueraya Favourite Song !

                           


assalammualaikum :)
hai readers :)  *lambai-lambai tangan*
semua orang sehat ke ? alhamdulillah kalau semua orang sehat :)
mana yang tak sehat tu jangan lupa makan ubat ye !
hari ni sue nak cerita pasal one of my favourite song :)
actually sue baru jeh tahu pasal lagu ni :)
jumpa lagu ni pon secara tak sengaja hehe
mula-mula masa dengar lagu ni rasa macam ntah pape jeh
lepas dah dengar betul-betul terus jatuh cinta :P
ccceeeeeewwwwwaaaaaahhhhhhh ayat hahaha
jatuh cinta sangat :P
hehehe haaaa membebel lagi tadi tak bagitahu tajuk lagu lagi !
okay okay tajuk lagunya " LOVEABLE "
it just like an easy going song :)
sue describe lagu ni as vintage song :) i don't know why but i fall in love with this song :) haha
cuma lirik dia agak kelakar lahh sebab penyanyi nya pon orang INDONESIA haha LOL

ni lirik lagunya ! :) 

Meski ku sering mengeluh
Tentang semua tingkah lakumu
Maunya selalu mengatur aku

Tapi kau sangat perhatian
Apapun yang aku lakukakan
Kau ingatkan ku jangan lupa makan


Karna kamu so loveable buat aku
Karna kamu so loveable buat aku
Karna kamu so loveable buat aku
Karna kamu so loveable buat aku


Walaupun kamu sangat bawel
Komentariku ini itu
Dan ku tak tahu apa maumu

Kadang bajuku kurang rapi
Kadang s'patuku kurang mecing
Atau rambutkku yang berantakkan


Tapi kamu so loveable buat aku
Tapi kamu so loveable buat aku
Tapi kamu so loveable buat aku
Tapi kamu so loveable buat aku


Tak pernah ku merasa
Bosan dengan kamu
Jangan engkau lupa
Apapun tentang kamu

Loveable buat aku
Loveable buat aku 
Loveable buat aku

Karna kamu so loveable buat aku  
Karna kamu so loveable buat aku
Karna kamu so loveable buat aku
Karna kamu so loveable buat aku



Sebenarnya sue nak set lagu ni as background music untuk blog sue 
tapi apakan daya 
link untuk lagu ni takde :( 
so korang rajin-rajinkanlah tangan tu nak play video tu ya :) 
ty so much sebab sudi baca entry kali ni :) 
till here :) 
assalammualaikum readers :)

No comments:

Post a Comment