Saturday, June 25, 2011

engkau lelaki PERASAN !

hai.selamat hari2 pada sesiapa yang bace pos aku nie !
hurmm..hari ini aku nak cerita pasal kejadian yang berlaku kat kelas tusyen aku

tempat : B20
nama kelas : biologi
masa : jumaat 

hurmm. begini ceritanya
aku dn kawan aku bernama ALEXA(bukan nama sebenar)
ALEXA ini bukan budak melayu 
dia ada kawan dengan seorang mamat yng kebetulan duduk sebelah dia
mamat tu sama bangsa dengan dialah kan 
nak dijadikan cerita 
masa hari tu selepas satu jam setengah kiteorang belajar 
tiba2 aku terdengar mamat aku berkata pada ALEXA
dia speaking tapi aku translate takut ada grammartical error
MAMAT PERASAN : hey ALEXA ! ko cakap kat kawan ko jangan pandang aku dan buat 
                                      muka senyum pada aku !
ALEXA : siapa?(sambil jarinya menunjuk pada aku! )
MAMAT PERASAN : yup !
ALEXA : kenapa ?
MAMAT PERASAN : just cakap je pada dia !aku nak ko cakap pada dia FACE to FACE . tak  
                                      nak msg2 ! aku nak tengok reaksi muka die !



tak sikit geram pulak aku !
ikut sedap mulut je berkata !
hey MAMAT PERASAN !
aku tak tengok kau lah !
aku tengok n senyum kat kawan aku yang duduk kat sebelah meja kau (J& S)
eeeee ! PERASAN NAK MAMPUS !
CERMIN lah diri kau tu sikit ! kau ingat kau HENSEM !
hey ! makcik jual botol lat tepi jalan pon tawu !
please laaa !
aku ade TASTE k !
orang bute je yang nak senyum kat kau !
aku tak macam ALEXA laa ! aku TAK HINGIN pon nak senyum dengan kau !
eee ! PERASAN !

No comments:

Post a Comment